Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΓΡΙΩΝ ΖΩΩΝ

Καθώς επεξεργαζόμαστε την ενότητα ΖΩΑ  στη Μελέτη Περιβάλλοντος θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθούμε στην Προστασία ειδών που κινδυνεύουν. 
Πήραμε το παράδειγμα του Γυπαετού ή Κοκαλά (βλ. σχετικά βίντεο στη σελίδα της Μελέτης σε αυτό το ιστολόγιο). 
Το καλύτερο θα ήταν, βέβαια, να πηγαίναμε στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και να τον βλέπαμε από κοντά. Αφού όμως αυτό δεν ήταν εφικτό, αρκεστήκαμε να παρατηρήσουμε σχετικές αφίσες που έχουμε πάρει από το Μουσείο, να μελετήσουμε έντυπα με σχετικές πληροφορίες και να παίξουμε.
Κάθε ομάδα έπρεπε να φτιάξει ένα παζλ, να παίξει 2 επιτραπέζια παιχνίδια και να συμπληρώσει ένα φυλλάδιο αξιολόγησης.









Μακάρι να μπορούσαμε να δουλεύουμε έτσι όλα τα μαθήματα. Το μειονέκτημα είναι ότι μια διδακτική ώρα δεν φτάνει. Χρειάζονται επιπλέον ώρες. Αν προσθέσουμε και τα επίκαιρα κι ευκαιριακά θέματα με τα οποία επιβάλλεται να ασχοληθούμε, ο παράγοντας ΧΡΟΝΟΣ πιέζει ασφυκτικά...